Subject: FW: Sulgemisloa taotlus Alu viadukt
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Mar 2024 10:35:17 +0200

From: Andreas Lill <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 25, 2024 9:06 AM
To: Indrek Vendla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Andro
Aavik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Sulgemisloa taotlus Alu viadukt

Tere

Objekt: „Riigiteel nr 20141 Rapla-Varbola asuva Alu maanteeviadukti ja
Sikeldi loomatunneli ehitamine“

Töövõtu lepingu nr: 2023-K108

Verston OÜ taotleb tee sulgemist kõrvalmaanteel nr 20141 Rapla-Varbola
lõigul km 2,83-3,93.

*	Lõik suletaks alates 22.04.2024 kell 8:00 – 26.05.2024 kell 23:59
(35 päeva)
*	Liikluskorralduse eest vastutab Karl-Albert Kasesalu, 53362099,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

*	Liikluskorralduse projekt:
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/030182e5-48c2-4bd3-afb3-49c99eef3b8b

Sulgemine on vajalik Kodila jõele truupide HCPA-27 PK 38+3,  HCPA-27
Kaasiku tee PK 0+49,

d=1000 PK 37+65 ja maanteeviadukti ehitusaegse ümbersõidu ehitamiseks.

Parimat

Andreas Lill

Objektijuht

+372 5362 7672

 <http://www.verston.ee/>

From: Indrek Vendla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 22. märts 2024 14:32
To: Andreas Lill <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Sulgemisloa taotlus Alu viadukt

Tere

Mis põhjusel taotlete nüüd 40 päeva sulgemiseks? Me ei saa sellega
nõustuda. Varasemalt oleme nõustunud sulgemisega kuni 35 päevaks. Sama
info on antud ka avalikkusele.

Tervitades

Indrek Vendla
Ehituse Projektijuht
Põhja osakonna ehituse üksus
+372 5303 6103

 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

From: Andreas Lill <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 22, 2024 2:08 PM
To: Indrek Vendla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Sulgemisloa taotlus Alu viadukt

Tere

Objekt: „Riigiteel nr 20141 Rapla-Varbola asuva Alu maanteeviadukti ja
Sikeldi loomatunneli ehitamine“

Töövõtu lepingu nr: 2023-K108

Verston OÜ taotleb tee sulgemist kõrvalmaanteel nr 20141 Rapla-Varbola
lõigul km 2,83-3,93.

*	Lõik suletaks alates 22.04.2024 kell 8:00 – 31.05.2024 kell 23:59
(40 päeva)
*	Liikluskorralduse eest vastutab Karl-Albert Kasesalu, 53362099,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

*	Liikluskorralduse projekt:
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/030182e5-48c2-4bd3-afb3-49c99eef3b8b

Sulgemine on vajalik Kodila jõele truupide HCPA-27 PK 38+3,  HCPA-27
Kaasiku tee PK 0+49,

d=1000 PK 37+65 ja maanteeviadukti ehitusaegse ümbersõidu ehitamiseks.

Parimat

Andreas Lill

Objektijuht

+372 5362 7672

 <http://www.verston.ee/>

Subject: FW: Sulgemisloa taotlus Alu viadukt

From: Andreas Lill <[email-masked]>
Sent: Monday, March 25, 2024 9:06 AM
To: Indrek Vendla <[email-masked]>
Cc: [email-masked]; Andro Aavik <[email-masked]>
Subject: RE: Sulgemisloa taotlus Alu viadukt

Tere

Objekt: „Riigiteel nr 20141 Rapla-Varbola asuva Alu maanteeviadukti ja
Sikeldi loomatunneli ehitamine“
Töövõtu lepingu nr: 2023-K108

Verston OÜ taotleb tee sulgemist kõrvalmaanteel nr 20141 Rapla-Varbola
lõigul km 2,83-3,93.
*	Lõik suletaks alates 22.04.2024 kell 8:00 – 26.05.2024 kell 23:59
(35 päeva)
*	Liikluskorralduse eest vastutab Karl-Albert Kasesalu, 53362099,
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
*	Liikluskorralduse projekt:
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/030182e5-48c2-4bd3-afb3-49c99eef3b8
b>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/030182e5-48c2-4bd3-afb3-49c99eef3b8b

Sulgemine on vajalik Kodila jõele truupide HCPA-27 PK 38+3,  HCPA-27
Kaasiku tee PK 0+49,
d=1000 PK 37+65 ja maanteeviadukti ehitusaegse ümbersõidu ehitamiseks.

Parimat
Andreas Lill
Objektijuht
+372 5362 7672

 <http://www.verston.ee/>